2010. április 8., csütörtök

Húsvét, kokárda és Csík zenekar

Régen jelentkeztem utoljára, dehát sok dolgom volt. :) Rövid volt a húsvéti szünet, de annál jobb. Húsvét hétfőn voltunk a várban apával és Csillivel, mert apát meghivták a kézműves programokra, hogy csinálja a bőr karkötőit. :) Hazaszaladtunk Csillivel a gyöngyeimért, néhány medált és kokárdát magammal vittem. Ott is fűzögettem, mert egy kicsit unatkoztam. :) És amin meglepődtem, megvették az egyik kokárdát. =) És úgy láttam nagyon tetszett az illetőnek. :)
paloc husvet

Délelőtt a kézműves programokon voltunk kb. 3-ig. Aztán háromnegyed négyre elmentünk a Csík zenekar koncertjére. :) Nagyon-nagyon jó volt, de kár hogy rossz volt az idő, mert igy nem a várba hanem a kultúrházba léptek fel. Annyira szépen énekelnek, de a kedvenc dalomat nem énekelték. De igy is feledhetetlen volt. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése