2010. december 16., csütörtök

Utolsó előtti készülődés

Ez egy érdekes bejegyzés lesz, képek nélkül egy kicsit rólam. Nem nagyon szeretek sok szöveget irni a bejegyzésekhez, mivel amúgy sem vagyok egy bőbeszédű tipus. Azért utolsó előtti, mivel még nagyon nem tartunk a karácsony előtt, nekem egy hét igen is sok. Vagyis nem sok, csak nem szeretek annyira előre gondolni... Most hétvégén lesz a nagy karácsonyi sütés. Mézeskalács, karamelles, linzer, őzgerinc... Szeretem ezeket. Az ékszerek mellett a sütés az amiben kiteljesedhetek, és a karácsony erre egy nagyon jó pont. Nehéz megitélni, hogy miért, de még nem készültem fel lelkileg a karácsonyra, pedig már ezt az első gyertyánál kellet volna... Nehéz, ilyen még nem volt. Az ajándékokkal se a legjobban állok, de a tervek már kristályosodnak. Azért remélem időben elkészülök. És amiről még beszélnem kell: az elmúlt héten kaptam néhány csomagot és küldtem is. Képeket hamarosan közlök. :)

És egy dal ami nagyon tetszik:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése