2010. augusztus 7., szombat

"A nyár számomra tömény esszenciáját jelentette mindannak, amit a múltban szerettem, és ami hiányzott belőle." (Banana Yoshimoto)

Nyár van. Szünet van. És azt csinálhatom, amit szeretek. Nincs határidő. Ezért jó a nyár. Vagyis ezért is. :)
A nyár a kedvenc évszakom, az augusztus a kedvenc hónapom. Nemcsak azért mert a hónap végén van a szülinapom. Csak úgy. Mindenestől. Szeretem a nyári buborékfújásokat, az éjszakai beszélgetéseket, a meleget és az édes semmittevést. A gyümölcsöket. Mindet. :) A filmeket, a sok zenét. És az alkotást. :) A júliusi táborokat minden évben. A levendula teát és az áfonyás jégkrémet.
Pályáztam a Pillangó art pályázatára, dominóból készítettem ékszereket. Aztán készítettem egy nagy lepkét gyöngyből, egy hete lett kész. :) Most épp makettezek. Ezt is szeretem. Régi képeslapról "újraépíteni" valamit, amit pár éve lebontottak. Most ilyen nagy dolgokba kezdek. Miért ne? Van időm, és türelmem is. Új ötletek jutnak eszembe, ezektől néha nem tudok aludni se. Nem baj. :) Lerajzolom. Most minden jó. :) Minden, ami csak lehet. És szerintem most boldog vagyok. Ez a legjobb érzés.

Ez a gyöngy lepke. :) Még nincs teljesen kész, a fölösleges anyagot már levágtam, majd még bőrt varrok a hátára.

Ezt a képet még nem mutattam. Inkább tavasszal kellet volna.
Egy nárcisz gyöngyből. :) Minta alapján.


És végül néhány zene, amiről az idei nyár jut eszembe:


"Gyönyörű, gyönyörű nyár
Előtted"



És egy Kispál dal, amit szeretek. Amúgy mindet szeretem. :) Holnapután lesz a búcsúkoncert, sajnálom, hogy nem mehetek. :( És lenne egy kérdésem, miért van az, hogy azok a zenekarok oszlanak fel akiket szeretek? Januárban a Kaukázus, most a Kispál és a borz. Szeretem őket. :) A múltkor megvettük a jubileumi dvd-jüket. Nagyon jó. Majd holnapután 19 órától azt fogom hallgatni, és olyan lesz mintha a koncerten lennék. :) 2 éve hallgatom őket, sajnálom, hogy nem találtam rájuk hamarabb, hogy tovább tudtam volna őket hallgatni. De nem baj, így kellet lennie. És azoknak akik mennek a koncertre, azt üzenem, hogy érezzék jól magukat és halgassák őket helyettem is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése