2010. március 13., szombat

Csoda és kokárda

Én is készítettem kokárdát, az elsőt azt hiszem kb. 2 hete. :) Ma pedig a következőt. Gyöngyhímzéses. A második kokárdának érdekes vagy inkább csodás története van. Fűzés közben elfogyott a zöld gyöngyöm. De még kellett hozzá kb. 20-30 db. Már a szőnyegen keresgéltem, hátha találok még egy-két szemet. Talán 3 szemet találtam. :) Sőt még a sok összekeveredett gyöngy közt is szétnéztem, ott sem találtam. Aztán elővettem a zöldszinű gyöngyeimet, és csoda történt. =) Ott találtam kb. 50 szem, teljesen ugyanolyan zöld gyöngyöt. :) Köszönöm. =) Közben Quimbyt és Csík zenekart hallgattam.

"Villámlik mennydörög
ez tényleg szerelem."

Már a múltkor fel akartam tenni, de még nem volt lefényképezve. De legalább most a testvérkéje is mellette van. =) Ami egyébként kedvenc és egyetlen nővérkémnek Csillinek készült. :) Örül neki, és azt mondja tetszik neki. =) Hétfőn, ez fog díszelegni a kabátunkon. :) Holnap még készítek kettőt, anyának és apának is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése