2010. február 22., hétfő

Mert kell egy hely...

Kell egy hely, ahol egyedül vagyok az álmaimmal.
Kell egy doboz, amibe minden belefér.
Kell sok gyöngyös dolog amit bele lehet pakolni.
Kell Apa, aki segít mindenben. :)
Már régóta cipősdobozban tartom a gyöngyös dolgaimat, de a karácsonyi szünetben kitaláltam, hogy bevonom fehér csomagoló papírral. Ezt is tettem, bár még mindig nem vontam be teljesen. :D


A következő ötletem az volt, hogy apa rajzoljon rá valamit... és rajzolt is, madarakat. :) Azt hiszem nem egy szokványos doboz lett, ez az én egyedi dobozom, ami mindig is a 2010-es fogadalmamra fog emlékesztetni. (Arra, hogy: Valósítsam meg önmagam.)


Köszönöm apa, hogy segitettél. =)

U.i.: Már csak az vár rám, hogy századszorra is színek szerint szétválogassam a gyöngyeimet. :) Holnap neki is kezdek, talán. :)



"Mert kell egy hely, hol nem fáznak a csillagok,
Mert kell egy hely, hol emlékünk majd élni fog.
Mert kell egy hely, egy vonzás, melyhez tartozunk,
Mert kell egy hely, hol néha másról álmodunk."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése