2010. január 30., szombat

"Welcome to my life"

A cím mindent elárul. :) Most kezdem a blogom, de már régóta érlelődik bennem, és most belekezdtem. Nem szeretek bevezetőt írni, és nem is tudok, remélem ez nem olyan nagy baj. :)
Ez a blog az egyik kedvenc időtöltésemről fog szólni: a gyöngyfűzésről.


Egy kicsit magamról:
Talán 10 éves lehettem amikor először gyöngyöt fogtam a kezembe. Akkoriban, egyszerű láncokat és karkötőket fűztem. A rajz órán megtanultam gyöngyöt szőni és egyszerű gyöngygallért készíteni. Ahogy múltak az évek, voltak időszakok amikor szünetet tartottam, de általában mindig vissza tértem. Másfél éve betértem életem első hobby boltjába, és az a kis üzlet rabul ejtett. Rengeteg gyöngy, különleges színek. Talán ekkor éreztem először, hogy a gyöngyfűzés nekem nem csak sima időtöltés, hanem az életem része lesz. 2009 őszén kipróbáltam a gyöngyhímzést, és azóta nem ereszt. Amikor gyöngyöt fűzök, álmodom. Új dolgokat hozok létre, és álmokat vagy terveket váltok valóra. Ha egy ékszer kész, olyan mintha egy gondolat kelne életre. És ezt szeretem. Szeretek elvonulni, és új formákat kitalálni, szineket összepárosítani amiket még nem láttam együtt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése